Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 15, 2013
Image Size
301 KB
Resolution
1032×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,139 (2 today)
Favourites
113 (who?)
Comments
32
Downloads
3
×
Dreamtalia: I Does Not Like You by Shimasteam2112 Dreamtalia: I Does Not Like You by Shimasteam2112
Yaaaay I drew Shadow!Italy and Italy-chan :3
I just...I don't know, I'm in love with Shadow!Italy for some reason. And I don't even call him that. I like to call him "Ream" (combination of dream and reaper...although it's just like I took the d off of dream, but whatever) because saying Shadow!Italy is just...too much work. I'm lazy. So Ream it is :D

I can totally imagine these two being BFF's once Italy sees past Ream's whole illusion thing, haha XD And Ream'll be all like, "OMG please kill me now I never realized how annoying this guy is uggggh" Lolz, me and my crazy imagination...

Just watch this stick. Everyone will start calling him Ream like everyone calls Clone!Prussia from HetaHazard Rune. Or maybe not, I don't know. That would be cool though...
He'll always be "Ream" to me!

I don't own Dreamtalia. That privilege goes to the lovely Pianodream, KyoKyo866, etc. You guys are amazing and I love you. But not in a creepy way, though.

Sorry for the crappy quality. School sucks and I've been watching Hetalia RPG's like a crazy psychopath. So...enjoy? Maybe?
If anyone gets mad at me for this (not like I expect you to...I'm not violating anything, right? Please lemme be right, I tend to be extremely paranoid about a lot of things) I will take it down right away and hide in my for shame corner. So...yeah. Sorry for the long rant...

Can't wait for more Dreamtalia~Yay!~
Add a Comment:
 
:iconsarachanhetalialover:
SaraChanHetalialover Featured By Owner Aug 27, 2014  New member Student Digital Artist
Why is shadow Italy's shadw rainbowy? and why do people call clone!Prussia from Hetahazard Rune?
Reply
:iconshimasteam2112:
Shimasteam2112 Featured By Owner Aug 28, 2014
Wait, you mean the rainbow in the picture? That's the fault of my horrible scanner.
I MEAN, it's rainbowy because he's truly a nice person inside! Something like that XD

As for Rune, I'm not sure...I think it's wordplay, a combination of two words to make Rune. The "ru" I don't remember, but I'm pretty sure the "ne" is from "cloNE", since Rune is indeed Prussia's clone. Maybe the "ru" is from pRUssia? I think that might be it. ^_^
Reply
:iconsarachanhetalialover:
SaraChanHetalialover Featured By Owner Aug 28, 2014  New member Student Digital Artist
I honestly think the rainbowy stuff looks cute on Reve~ and as for the Rune thing, I guess that makes sense....
Reply
:iconshimasteam2112:
Shimasteam2112 Featured By Owner Aug 30, 2014
Haha thanks!
Yeah it kinda works, doesn't it? I actually like the name they picked for him a lot!
Reply
:iconsarachanhetalialover:
SaraChanHetalialover Featured By Owner Aug 30, 2014  New member Student Digital Artist
Rainbow Reve~!
Reply
:iconshimasteam2112:
Shimasteam2112 Featured By Owner Aug 30, 2014
:D
Reply
:iconbrvrandlonliness:
I actually call him Reve-

But he actually really likes Italy and enjoys his company. And Reve himself is pretty much of a um
you know
cheery weirdo-
Reply
:iconshimasteam2112:
Shimasteam2112 Featured By Owner Aug 8, 2014
Oooh, Reve! I like the sound of that!
Lol I just imagine him as somewhat serious and shy after the series ends :3 (He tries to get along with Italy but he's not very good at it XD)
Reply
:iconfauchereve:
FAuCHeReVE Featured By Owner Aug 12, 2014
{{//waddles over

lel
Reve was the nickname Kyo gave him

but srsly
Reve's not very serious or shy at all-}}
Reply
:iconshimasteam2112:
Shimasteam2112 Featured By Owner Aug 13, 2014
Whoooa!
Maybe I should start calling him Reve then? :D

What is he really like, I wonder...?
Reply
Add a Comment: